Luni-Vineri, în intervalul 9:00-19:00
Telefon: +(40) 723 525 232
Luni-Vineri: 8:00-20:00
Sâmbătă: 9:00-14:00
Pacientul Derma Clinique este un pacient informat deoarece astfel:
– este mai bine protejat,
– poate realiza mai ușor vindecarea,
– poate menține sănătatea sa și a celor din jur.
Pacientul are dreptul de a fi informat asupra:
– Identității și statutului profesional al Derma Clinique, ca furnizor ales pentru serviciile de sănătate, asupra regulilor și obiceiurilor pe care trebuie să le respecte în Derma Clinique;
– serviciilor medicale disponibile atât în Derma Clinique, cât și în alte centre medicale, precum si la modul de a le utiliza;
– asupra stării sale de sănătate, a interventiilor medicale propuse, a riscurilor potențiale ale fiecărei proceduri, a alternativelor existente la procedurile propuse, inclusiv asupra neefectuării tratamentului și nerespectării recomandărilor medicale, precum și cu privire la date despre diagnostic și prognostic;
– faptului că poate cere și obține o altă opinie medicală.
Pacientul are dreptul de a solicita expres:
– confidențialitate maximă asupra analizelor de laborator recoltate în cadrul Derma Clinique (doar medicul și pacientul vor cunoaște identitatea acestuia);
– ca rudele și prietenii să fie sau să nu fie informați despre evoluția investigațiilor, diagnostic și tratament;
– să nu fie informat și de a alege o altă persoană care să fie informată în locul său; pacientul are dreptul de a decide dacă mai dorește să fie informat în cazul în care informațiile prezentate de către medic i-ar cauza suferință;
– consultația în limba engleză sau franceză; informatiile i se aduc la cunoștință pacientului într-un limbaj respectuos, clar, cu minimalizarea terminologiei de specialitate;
Obligațiile pacienților
– de a se programa ținând cont de faptul că în timpul alocat unei singure consultații poate fi discutat tratamentul pentru o singură afecțiune (boală);
– de a respecta programarea și durata consultației, de a comunica numărul de leziuni supuse procedurii (dacă programarea se face telefonic) pentru a nu perturba desfășurarea activității medicale;
– de a respecta condițiile de disciplină ale Derma Clinique;
– de a folosi cu grijă bunurile care îi sunt puse la dispoziție, orice degradare fiind supusă regulilor de drept civil;
– de a nu fuma în spațiul Derma Clinique;
– de a nu consuma și introduce băuturi alcoolice spațiul Derma Clinique;
– de a se adresa în mod civilizat personalului medico-sanitar și auxiliar;
– de a pastra curățenia în cabinetele de consultații și tratamente și în spațiile comune.
La Derma Clinique pacienții vor obține îngrijiri medicale de cea mai înaltă calitate de care dispunem, în conformitate cu resursele umane, financiare și materiale.